دیدار مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛ تأکید بر تقویت تعاملات و صیانت از زیرساخت‌های حیاتی

دسته: گزارش فعالیت ها

نشست مشترک مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون با سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با هدف بررسی راهکارهای ارتقای همکاری‌های دوجانبه و تقویت امنیت زیرساخت‌های حیاتی صنعت برق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون، در این دیدار که با محوریت تعاملات پیشگیرانه و امنیت زیرساخت‌های نیروگاهی صورت گرفت، طرفین بر اهمیت نقش صنعت برق در توسعه و پایداری استان تأکید کرده و راهکارهای تقویت تعاملات مشترک را مورد بررسی قرار دادند.امیر براندیشه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون، ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی فرماندهی انتظامی در حفظ نظم و امنیت عمومی، اظهار داشت: «نیروگاه‌ها به عنوان شریان‌های اصلی تأمین انرژی کشور، از اهمیت راهبردی ویژه‌ای برخوردارند. حفظ پایداری در تولید برق بدون وجود بستری امن و هماهنگی با مراجع انتظامی امکان‌پذیر نیست؛ لذا این نشست در راستای هم‌افزایی بیشتر برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی و صیانت از دارایی‌های ملی و تجهیزات نیروگاهی برگزار شده است.»در پایان این نشست، دو طرف ضمن تأکید بر استمرار جلسات کارشناسی میان نمایندگان دو مجموعه، بر لزوم تدوین نقشه راه عملیاتی برای ارتقای امنیت فیزیکی و سایبری تأسیسات و همچنین بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر در مدیریت بحران‌های احتمالی توافق کردند.

روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون